divendres, 27 de maig del 2011

Entrevista a Laura Matas

  • Quin curs fas? Estic estudiant 3r d'ESO a l'Institut Cambrils.
  • Practiques algun esport? Sí, l'atletisme.
  • Ho fas d'una manera professional? Podria dir que sí ja que hi dedico molt de temps i vaig a competir a diferents llocs.
  • Com vas entrar en aquest món? Va ser a través de la meva família perquè hi ha membres d'aquesta que han practicat aquest esport i des de petita que hi estic familiaritzada.
  • I què significa per a tu? Doncs és una forma de vida i en part, forma part de la meva vida, precisament perquè ho he viscut des de petita.
  • Has d'entrenar per poder competir? Sí, clar que sí!
  • I quants dies entrenes a la setmana? Entreno cinc dies.
  • Amb quin equip entrenes? Amb el Nàstic de Tarragona, però estic fitxada per l'Agrupació Atlètica Catalana.
  • Has guanyat algun premi? Sí
  • Quants? He guanyat quatre medalles; una de plata i tres de bronze.
  • Vas a competir fora de Catalunya? Sí, per exemple a Oviedo, a Castelló...
  • I has competit en altres països? No.
  • Fins quan et veus fent aquest esport? No ho sé, però m'agradaria que fos tota la vida! 

    Que tinguis molta sort, Laura! 


    Equip de redacció de la revista 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada