diumenge, 12 de febrer del 2012

Entrevista a la professora Marigel Soldevilla


Entrevista a la professora Marigel Soldevilla.
· Què et va inspirar per ser professora?
El meu pare era professor, suposo que això em va influir força.
· Quan eres petita què volies ser de gran?
Quan jo era petita, somniava ser una metgessa.
· A quina classe li tens més afecte?.
A totes les classes, però als de 3r d’ ESO i els de 1r de batxillerat els tinc molt d’afecte perquè vaig ser la seva tutora.
· En general, t’agrada treballar en aquest Institut?
M’agrada aquest institut, però sempre m’agrada millorar.
· De totes les matèries per què vas escollir la Tecnologia?
Perquè m’agrada molt la feina manual, sóc una “manetes”.
· Quan eres petita com eres a l’escola?
Era molt bona nena i treia matrícules d’honor.
· En el teu temps lliure, què t’agrada fer?
M’agrada fer esport, llegir, estar amb els amics i amb la família.
· Quins consells ens donaries a nosaltres, els alumnes?
El món és molt competitiu , com més informació tinguem, millor, però sobretot hem d’intentar ser feliços per sobre de tot.
· T’agrada l’esport? En practiques?
M’agrada molt l’esport , veure’l i practicar-lo. M’agrada veure el tennis, el futbol i anar en bicicleta.
La Redacció.

6 comentaris:

  1. Aquesta foto mencanta, Marigel. És de l'any passat. Es alumnes t'estimem moltíssim. Recordo que era un dia festiu (no sé si Sant Jordi o alguna altra festa) i els alumnes van córrer cap a tu per tenir una foto de record. Ho recordes?. Enhorabona, súper profe!.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Ostres, la Marigel va ser la meva primera tutora a l'institut! Diria que era el seu primer any com a professora. I d'això aviat en farà 15 anys... com passa el temps!

    Desconeixia l'existència d'aquest bloc i la veritat és que està la mar de bé. Així els alumnes que fa temps que hem marxat podem continuar al cas de què passa. Ja us he afegit a l'RSS per veure tot el que publiqueu.

    Salut a tots!

    ResponElimina
  4. Hola, Andratx!!!!!.
    Me n'alegro molt que hagis "descobert" el nostre bloc i que, a partir d'ara, el segueixis. Així podràs estar al corrent de les activitats que fem a l'insti. Ja veus que uns quants continuem a l'institut després de tants anys. Com et va la vida???.

    Una abraçada molt forta!.
    Neli.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Neli (i a tots!),

      tot em va molt bé. Continuo a la universitat, fent el doctorat des de ja fa uns anys i també impartint-hi algunes classes. Aquest semestre no tinc docència, però, així que potser em pugui escapar un dia entre setmana i fer-vos una visita. Estaria molt bé!

      Una abraçada!
      Andratx

      Elimina
  5. Marigel, en el meu primer comentari volia posar "T'ESTIMEN", amb "N", no volia ni podria passar per alumna!!! jajaja. Un petonet.

    ResponElimina